tiistai 12. kesäkuuta 2012

host family news

Tänään olin illalla tulossa kaupungilta kotiin ja samalla tarkistin sähköpostia puhelimesta, kun siellä se vihdoin odotti: isäntäperhetiedot! Siinä taidettiin luoda mua kohti muutamia oudoksuvia katseita, kun rupesin yksin pomppimaan keskellä Helsingin keskustaa...

Perhe löytyi siis Wisconsinista, ihan Milwaukeen (Wisconsinin suurin kaupunki) läheltä paikasta nimeltä New Berlin! Perheeseen kuuluu äiti, isä, 8v. ja 9v. tytöt sekä 6v. poika. Oon tosi innoissani! Naapurusto vaikuttaa tosi viihtyisältä ja mukavalta. Mun tuleva opinahjo onkin sitten melkein kahden tuhannen oppilaan koulu!

Sain myös alustavat lentotiedot: näillä näkymin lähtö olisi jo 7.8. eli alle kahden kuukauden päästä! Hui, nyt kaikki alkaa tuntua paljon todellisemmalta!

6 kommenttia:

  1. Heippa, aina yhtä huippua törmätä muiden vaihtareiden blogeihin! Ja ihana kuulla että oot saanu perhetiedot, wisconsin vaikuttaa muutenki tosi mukavalta :)

    Niin ja olen itsekkin tosiaan lähdössä jenkkihin 2012-13 mutta sen tarkempaa tietoa mulla ei siitä vielä olekkaan :D

    Anyhow, jään seurailemaan mielenkiinnolla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä, varsinkin viime vuoden vaihtarien blogit on luettu kaikki mahdolliset alusta loppuun :D
      Juu olin itekki tosi tyytyväinen tohon paikkaan ja perheeseen!
      Toivottavasti sulle tulee kans tiedot pian, jään seurailemaan sun blogia :)

      Poista
    2. Juu :)

      Hei mulla on muuten tuolla omassa blogissa sellanen lista johon kerään kaikkien 2012-13 jenkkivaihtareiden blogeja, niin haluatkos että lisään sunkin blogin sinne? :)

      Poista
  2. ÄÄäääää ei vitsi vähä siistii Sanni!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, en jaksa oottaa enää :) on kyllä sullakin siistiä, floridaaa!!! ja hei jee mennään samalla lennolla :)

      Poista